|   |   |

• Konut Sayısı: 87

• Kampanya:

Sky Blue İstanbul Fiyatları ve Genel Özellikleri

Siz düşlediniz, biz yaptık...

İnsanın yaşamında nihai amacın"MUTLULUK" olduğunu biliyoruz. SKY-BLUE İstanbul Projesine başlarken bu söylemi rehber edindik. Sevgiyle planladık, güvenle inşa ettik, kaliteyle donattık.

YATIRIMCILARIN YENİ GÖZDESİ KARTAL!

İstanbul'un yeni gözdesi Kartal, son yıllarda yatırımcıların ilk hedeflerinden biri durumuna geldi. Kentsel dönüşüm planlaması çerçevesinde dev inşaat şirketleri Kartal'da geniş alanlara büyük avm, otel ve iş&eğlence merkezi projeleri için adeta birbiriyle yarışıyor. Metroya, otoyollara, havalimanına, deniz limanlarına kolayca ulaşım imkanı Kartal'ın değerini gün geçtikçe arttırıyor.

Sahil Yolunda Keyifli Gezintiler...

SkyBlue Istanbul sakinleri sahil yolunda akşam gezintisi yaptıktan sonra, sizin için hazırladığımız sosyal imkanlardan yararlanabilirsiniz. Yaz ve kış kullanılan açılır-kapanır yüzme havuzu ve jakuzi sizi bekliyor. Dilerseniz havuz öncesinde geniş peyzaj alanı içinde yer alan koşu.yürüyüş ve bisiklet parkurunda spor yapabilirsiniz. Aileniz ve dostlarınıza birlikte bahçede, neşeli bir barbekü partisi verebilirsiniz. SkyBlue İstanbul restoranında yemek yemeyi de tercih edebilirsiniz..

Neden Sky Blue istanbul?

İnsanın yaşamında nihai amacın “MUTLULUK” olduğunu biliyoruz. SKY-BLUE İstanbul Projesine başlarken bu söylemi rehber edindik. Sevgiyle planladık, güvenle inşa ettik, kaliteyle donattık.

SkyBlue İstanbul’un her köşesinde akıl dolu planlamayı, sevgi dolu konforu ve titizliği hissedeceksiniz. Teknolojiyi duygularınızın emrine verdik.

Her yer size, çok yakın...

E5 - 100M | TEM - 1000M | Sahil Yolu 1500M

• Çocuk Yüzme Havuzu

Sky Blue İstanbul Projesi Haberleri

Bu Bölgede İlginizi Çekebilecek Diğer Projeler

© Copyright 2016 | 3DKonut.com inşaat, konut projeleri ve emlak haberleri platformu bir 3DVisualEarth iştirakidir. | Her Hakkı Saklıdır.